Trots en blij kan ik U melden dat het Jaarverslag 2016 gereed is.
Het staat op onze website en het ziet er weer geweldig uit, hulde aan onze Penningmeester en Jaco van As die er wederom een meesterwerkje van hebben gemaakt.
U zult ongetwijfeld opmerken, bij het doorlezen van het jaarverslag, dat we meer aandacht aan de projecten hebben besteed en wat minder pagina's aan de cijfers. Het bestuur van de stichting Nederland-Batam denkt dat het jaarverslag zo voor u als donateur en geïnteresseerde interessanter is.
Ook is het nu mogelijk om door op bepaalde foto’s in het verslag te klikken naar het filmpje op het YouTube kanaal van de stichting te komen. Maar het belangrijkste is natuurlijk, dat u een beeld krijgt van wat de stichting in 2016 met uw donatie heeft gedaan en waar uw geld aan is besteed.
U ziet dat de Stichting Nederland-Batam in 2016 erg druk is geweest en er zijn vele projecten opgestart of gecontinueerd. Hiv/aids voorlichting, sanitaire faciliteiten, schoon drinkwater zijn en blijven de speerpunten van de stichting in Indonesië. Maar ook een verzoek van onze lokale partner voor steun voor opvang van jonge misbruikte meisjes op Bali konden wij niet negeren en het opvanghuis voor deze jonge kinderen is door uw giften gerealiseerd.
Dit jaar is de stichting dertig jaar actief in Indonesië en u vraagt zich misschien af of er nog wel behoefte is aan het werk van onze stichting. Laat ik U zeggen dat door de grote verschillen in welvaart van de verschillende bevolkingsgroepen er nog steeds door onze lokale partners om steun voor kleine projecten van - en voor de kansarmen en minderbedeelden wordt gevraagd.
Wij hopen dat wij op uw financiële steun mogen blijven rekenen.

Jaap Dieben

Tags: Blog , Neba , Nederland-Batam ,